Brev:
Fødsel for nr 2.
31. oktober 2014
Alder:
22 mdr.
Fødsel for nr 2.
Kaere Helen.
Som du ved bliver vi far og mor for anden gang her om 3 maaneder.
Den store diskussion derhjemme er hvordan vi tackler det.. isaer fordi jeg er rigtig bange for at storebror som lige nu er 22 maaneder vil blive paavirket eller jaolous.
Spoergsmaalet er,hvordan tackler man foedslen paa nr 2, naar man har en paa 22 maaneder som gaar i vuggestue. Fx skal han med paa hospitalet? Skal man bruge mere tid paa ham? Hvordan bliver han en del af det hele uden at det bliver for meget?
Mange tak paa forhaand,
Mor D