Brev:
Børnehavestart - 2 år, 9 mdr.
27. oktober 2014
Alder:
2 år, 9 mdr.
Børnehavestart - 2 år, 9 mdr.
Hej Helen.
Snart skal vores dreng starte i børnehave og det bliver noget af en omvæltning for ham. Han går lige nu i dagpleje med tre andre børn og en fantastisk dagplejemor.
Han er en sensitiv og meget analyserende dreng. Alt bliver vendt og drejet :)
Nu skal han snart starte i en børnehave med ca 50 andre børn. Han kommer til at være på en stue med ca 25 børn og fire faste pædagoger. Det ved jeg bliver en stor mundfuld for ham. Men stedet virker rigtig rart.
Mit spørgsmål til dig er om du har nogle gode råde til børnehave start. Hvordan giver vi ham den bedste start? Hvad skal vi være opmærksom på ved en lidt sensitiv dreng?
Kærlig hilsen
Andreas' mor