Brev:
Umodne tarme
20. oktober 2014
Alder:
3 mdr.
Umodne tarme
Hej Helen
Hvornår er babys tarme modne?? Og vil dette medfører mere ro i maven, lettere at komme af med prutter og afføring?
Vores datter er snart 3,5 mdr og kan stadig brug en stor del af dagen på at presse, græder ikke, men er generet af det og giver nogle nætter meget uro.
Med venlig hilsen
Anne