Brev:
Drømmebryllup i Italien med baby?
24. august 2014
Alder:
6 mdr.
Drømmebryllup i Italien med baby?
Kære Helen,
Tak for dit gode svar om søvn for min datter - og jeg! Jeg vil printe dit svar og bruge det som guideline for dagen :) Hermed et andet spørgsmål, som jeg længe har overvejet at stille dig:
Vi er inviteret til romantisk bryllup i Italien i slut september. Det er jo drømmen at være til sådan en fest, men det er langt væk. Vi bor så i London på det tidspunkt, men der vil være en mellemlanding og dernæst to til tre timers køretur med bil. Hun er ikke vild med autostol, men kan distraheres og vi holder selvfølgelig pauser undervejs. Set up når vi kommer frem fredag aften er cocktails, lørdag bryllupsfest og søndag poolparty. Søndag aften eller mandag morgen er det hjem igen. Mange har børn med, og der vil være barnepige, men det er selvfølgelig henvendt større børn.
Det er min forlovedes venner, men jeg er tilhænger af, at vi så vidt muligt deltager som en familie. Og derfor spørger jeg dig: Er det forsvarligt at tage min lille pige med?
Både svigermor og min søster har tilbudt at passe min dejlige pige, der er syv måneder på det tidspunkt, men jeg har takket nej. Det er for meget for hende med tre nætter uden mor. Alternativet er så, at jeg bliver alene med hende i London. Men jeg husker fra barslen i USA, at hun var ret vild med alle de indtryk. Men nu er hun så også det ældre, og jeg har ikke nok styr på udviklingen psykologisk. Er der risiko for, at det simpelthen er for meget for hende. Ikke mindst oven i, at vi på det tidspunkt lige er flyttet til London?
Jeg vil gerne gøre det, der er allerbedst både for hende, men også for os som familie, og jeg tror det ville være en spændende oplevelse, så længe vi som par er indstillet på, at det er noget helt andet en dengang, vi tog "alene" til den slags. Især fordi det jo bliver noget med at gå og vugge hende - måske endda under vielsen og selvfølgelig være ude og skifte bleer og diverse under middagen.
Jeg vil elske at høre din holdning til bryllupseventyret i Italien.
På forhånd tak!
Mange hilsner,
Moren til verdens dejligste datter :)