Brev:
Rengøring af skamlæber
7. august 2014
Alder:
10 mdr.
Rengøring af skamlæber
Kære Helen
Jeg vil høre med hensyn til vask af baby forneden. Hun har hvidt snask mellem skamlæberne, hver dag. Er det okay at sprede skamlæberne og vaske hende forsigtig med vand eller skal man bare lade det være? Og fra hvornår må man vaske dem mellem skamlæberne?
Med venlig hilsen
Marlene