Brev:
Tandpasta/tandbørstning
18. juli 2014
Alder:
8 mdr.
Tandpasta/tandbørstning
Kære Helen.
Vores datter har fire tænder og om aftenen når vi går i seng, børster vi tænder forstået på den måde at far holder hende i armene mens hun børster tænder med trin 1 "tandbørste " (lille stang med gummidutter på og skjold så den ikke kan fås i halsen) sammen med mig.
Hvornår skal man bruge tandpasta til baby og er det overhovedet forsvarligt, når man tænker på den jævnlige debat omkring potentielt skadelige stoffer i tandpasta?
Køber man en økologisk urte-agtig en i Helsekosten til den tid og hvornår er den tid?
Altså tiden til tandpasta...
:)