Brev:
Bliver mor helt skaldet?
16. juli 2014
Alder:
4 mdr.
Bliver mor helt skaldet?
Kære Helen.
Denne gang har jeg så et spørgsmål som egentlig slet ikke drejer sig om lille Karl, 4 mdr idag d. 16, men som udelukkende drejer sig om mig.
Jeg fælder simpelthen helt vildt!
Jeg kan trække store totter hår ud når jeg er i bad og vasker hår, og der ryger ligeså meget når jeg så børster håret efter bad. Og i løbet af dagen ryger der også en del og mine lange hår ligger rundt i hele huset når dagen er omme.
Jeg bruger enten hårkur eller balsam for at prøve at undgå for meget filtren, men lige lidt hjælper det.
Jeg tager desuden en multivitaminpille, kalktilskud og fiskeolie hver morgen.
Mit hår er nu blevet så tyndt at mine elastikker næsten ikke kan holde mit hår i en hestehale mere.
Hvor længe bliver det ved og er der noget jeg selv kan gøre for at undgå at blive helt skaldet ;o)