Brev:
Hud efter babysvømning
1. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Hud efter babysvømning
Hej igen, igen, igen.
Jeg oplever, at min datters ellers så dejlig bløde babyhud, bliver lidt tør efter
babysvømning.
Jeg har gjort det at jeg har puttet lidt babyolie på en fugtig skumklud når jeg alligevel tørrede hende i ansigtet.
Er det ok at gøre?
Jeg har jo fået at vide, både af SP og på hospitalet, at man ikke skal putte noget på
deres hud (undtagen zinksalve til rød mås) udover lidt olie i badet.
Taaaak :)