Brev:
Rød hage
1. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Rød hage
Hej igen.
Min lille datter er begyndt at få lidt rød hage.
Nogle dage er det ret meget, andre dage er det der slet ikke.
Det lader ikke til at genere hende.
Jeg tænker at det kan være fordi hun er begyndt at savle mere og også
en kombinationen af savlen og skemad - selvom jeg altid vasker hende med
en fugtig skumklud efter hun har spist.
Hvordan lyder det i dine ører?
:)