Brev:
Arp
29. april 2014
Alder:
10 mdr.
Arp
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang arp min pige på 10 måneder har stadig lidt oppe ved det blødepunkt på hoved og jeg kan ikke li st kradse i det.. Går sådan noget væk af sig selv?? Hun har haft det i nogen måneder.
Tusind tak for en fantastisk brevkasse :-)
Venlig hilsen
M