Søvn, aktivitet og mælk

28. marts 2014

Kategori:
Alder:
5 mdr.

Søvn, aktivitet og mælk

Hej Helen.

Tak for dit hurtige svar.

Har forsøgt at trække tiden med formiddag lur idag så hun var vågen halvanden time, men resulterede i Hun ikke kunne få ro og kun lå 15 min inden hun græd. Har været ude et par gange nu men sover fortsat ikke.
Nå men giver ikke op ;-)

Når hun er oppe er hun ikke aktiv hun er først begyndt nu at kunne ligge på maven og dreje rundt på gulvet i cirkel mere end 5 min. ...

Annonce

... Hun bliver træt efter 10 min og græder og jeg vender hende og giver hende legetøj men hun gider ikke rigtigt. Dog er det min oplevelse at hun er mere glad de dage hun har sovet.
Hun pludre også mere og kan ligge længere tid selv.
Men ingen tvivl om hun helst vil sidde eller være på arm ;-)

Jeg tænker jeg vil få hende tjekket ved lægen skal han tage prøver hvis det er ift mælke allergi.

Kærlig hilsen
Heidi

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

5.5 måned og mangler appetit

Hej Helen. Jeg skriver til dig, fordi jeg er bekymret for min søns appetit....

Lære at drikke vand

Hej Helen. Jeg har en søn på 5½ måned, som er begyndt med skemad. Han får...

24. marts 2024 | Sovevaner | 5 mdr.

Sove på maven - 5 måneder

Hej Helen Jeg skriver, fordi vores datter er begyndt at trille om på maven,...

18. marts 2024 | Udvikling | 5 mdr.

Baby støtter ikke på benene?

Kære Helen Min dreng er nu 5 måneder gammel og jeg undrer mig over, at han...

Annonce

Viden om børn:

Sele til barnevogn

Barnevognssele anvendes, når der er risiko for at barnet kan falde ud af barnevognen og barnet bør være under opsyn, når det er i sele. De fleste børn har brug for sele i barnevognen fra de er 6 måneder gamle - nogle børn lidt før.

Du bør altid vælge en barnevognssele som er DVN mærket (Dansk Varefakta Nævn). Selen skal spændes fast i barnevognens bund og den må ikke kunne trækkes løs.

Selvom barnet ligger i DVN mærket sele, skal der altid være opsyn med et barn...

Læs mere i Babylex

Frysning af babymad

Du kan fryse grøntsagsmos, frugt- og bærmos ned i mindre portioner. Rens grøntsager og frugter grundigt, kog sammen med lidt vand i en tykbundet gryde, blend med kogevandet og frys ned.

Mosen bør kommes i små bægre, der er beregnet til frysning af babymad og som er fri for skadelige stoffer.

Når grøntsags- eller frugtmosen skal bruges, bør den optøs direkte i gryden. Derved bevares vitaminer og mineraler bedst.

Grøntsagsmos kan du med fordel fryse...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak igen for dine altid gode råd!! Herhjemme er du "Hende net-fidusen med de gode råd", som min mand kalder dig med stor veneration - hehe ;)

Hilsen familien fra Frederiksberg