Brev:
Søvn, aktivitet og mælk
28. marts 2014
Alder:
5 mdr.
Søvn, aktivitet og mælk
Hej Helen.
Tak for dit hurtige svar.
Har forsøgt at trække tiden med formiddag lur idag så hun var vågen halvanden time, men resulterede i Hun ikke kunne få ro og kun lå 15 min inden hun græd. Har været ude et par gange nu men sover fortsat ikke.
Nå men giver ikke op ;-)
Når hun er oppe er hun ikke aktiv hun er først begyndt nu at kunne ligge på maven og dreje rundt på gulvet i cirkel mere end 5 min. Hun bliver træt efter 10 min og græder og jeg vender hende og giver hende legetøj men hun gider ikke rigtigt. Dog er det min oplevelse at hun er mere glad de dage hun har sovet.
Hun pludre også mere og kan ligge længere tid selv.
Men ingen tvivl om hun helst vil sidde eller være på arm ;-)
Jeg tænker jeg vil få hende tjekket ved lægen skal han tage prøver hvis det er ift mælke allergi.
Kærlig hilsen
Heidi