Brev:
Skift af øjenfarve
17. februar 2014
Alder:
3 mdr.
Skift af øjenfarve
Hej Helen.
Hvornår siger man at baby kan skifte øjenfarve?
Er det indenfor det første år eller er der noget med at hvis den ikke er skiftet indenfor de første tre måneder, skifter den ikke?
Tak