Brev:
Pasning og nummer to
17. februar 2014
Alder:
8 mdr.
Pasning og nummer to
Kære Helen
Jeg har kontaktet dig vedr. søvn til min 8 måneder gamle søn, der er født uge 33. Jeg har et andet spørgsmål, da det forholder sig sådan, at han skal være storebror til sommer. Der kommer til at være knap 13 måneder mellem dem. J
VI har fået en fantastisk dagplejemor, privat, hvor han skal starte til april. Der vil vi selvfølgelig også gerne have nr. 2 passet, så de kan være sammen, og samtidig få glæde af hinanden – og det rent logistikmæssige er også mest hensigtsmæssigt for os.
Men hun har først en ledig plads august 2015, hvor vi skal bruge pladsen fra april 2015. Mit spørgsmål er; hvad ville du gøre med nummer 2?
Skal vi vente på pladsen, og skal vi finde en anden privat dagpleje til ham indtil da? Eller en offentlig? Er vuggestue bedre?
Jeg har virkelig svært ved at gennemskue, om det er for egoistisk kun at have en dagpleje for de 4 måneder vi mangler – som reelt bliver til 3 måneder, da juli stort set er sommer ferie hele måneden. Jeg tænker meget på det, også for ikke at gøre noget forkert overfor den dreng vi har på vej.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
På forhånd tak.
Kærlig hilsen
En bekymret mor