Brev:
Pasningmuligheder
24. januar 2014
Alder:
17 mdr.
Pasningmuligheder
Hej Helen
Tak for dit tidligere svar.
Nu gar jeg med andre tanker. Lillepigen er jo blevet passet af farmor indtil nu hvilket er gaaet rigtig godt. Der er bare det minus at min mand kører hjemmefra kl. 12.30 for at naa at aflevere hende før han skal på arbejde samt først henter hende igen kl. 21.30/22.00.
Jeg er kun sammen med hende om morgenen fra 8.30 hvor hun vågner og skal afsted igen, da jeg kommer hjem når hun sover, dvs kun 4 timer. Og morgentimerne suser afsted med madlavning og spisning. Har netop fået konstateret stress hvilket er en for tidlig alder at faa det i. Men derfor tænker jeg på om ikke det ville være bedre med en vuggestue?
Derudover går mit spørgsmål på om hun er for mange timer væk fra os?
Hun er og har hele tiden været fremme i skoene, men jeg som mor har en dårlig følelse i maven af ikke at kunne give mig fuldt ud.
Med venlig hilsen
den stressende mor