Brev:
Amning, ondt i maven og forbindelse
6. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Amning, ondt i maven og forbindelse
Kære Helen
Når min søn ammes, vrider han sig ofte, og små græder til sidst. Der er nok mælk både før og efter, han kløjs ikke i det. Han spiser ofte kun 2 minutter.
Jeg er så fortvivlet over situationen, og bange for at der er noget i vejen med hans mave, endetarm eller andet. Det er som om, at det gør ondt at få noget ned i maven.
Jeg er så bange for, at han til sidst vil forbinde mig med det at have ondt, at det ikke er rart at være ved hans mor :(
Han er så glad for gæster og synes slet ikke spor bange for fremmede, ej heller synes han at foretrække at være hos mig/finde mere ro hos mig.
Han ser ud til at stortrives for tiden, pludrer løs, nyder at bruge sin krop og tager på som han skal.
Han smiler til hans far og jeg ofte, og nyder når vi leger med ham, men jeg ser slet ingen tegn på, at han foretrækker os / kan lide at være hos os - ligesom jeg læser at børn i hans alder vil.
Andre steder hører jeg, at alt grundlægges hos et barn meget tidligt - og det gør mig endnu mere bekymret, nu han får så ondt osv.
Kan du kaste lidt grundlæggende lys over babys evne til at forbinde?
Mange tak