Brev:
Grøn afføring
19. december 2013
Alder:
1 mdr.
Grøn afføring
Hej igen Helen.
Da vi kom hjem fra hospitalet, fik vi en brochure med et skema over hvordan vores datters afføring skulle se ud i den første tid. Den sidste side dækkede perioden fra 7-30 dage, hvor vi var ude i en gul remoulade agtig konsistens.
Nu er hun 6 uger og vi er ude over de 30 dage og vil gerne vide, hvad der anses for værende normalt på dette tidspunkt?
Her den sidste uges tid har hendes afføring nemlig været grøn - og, omend komisk sådan i detaljer at beskrive, sådan lyse grøn hvor det ligner små stykker vanddigt tangsalat.
Hvordan passer dette ind? - er det normalt at afføringen skifter farve og hvilken farve må den i givet fald ikke blive?
Tak igen :).