Brev:
Rød og sår i armhulen
8. december 2013
Alder:
1 mdr.
Rød og sår i armhulen
Hej igen Helen.
Her til aften da vores datter havde været i bad, ser vi da vi tørrer hende, at hun er meget rød i sin ene armhule.
Vi tørrede godt, efter badet og duppede forsigtigt m wc-papir efter håndklædet for at være sikker på det var tørt.
Så kom vi lidt zink salve på og duppede det overskydende væk.
På nettet har vi set nogle voldsomme billeder af spædbørn med nærmest sår i armhulerne og det ønsker vi naturligvis på INGEN måde skal ske.
Hvad kan vi gøre/udover at holde tørt og komme zink på?
Kommer det af sved, er det fordi hun har for varmt tøj på (uld body)?
Eller hvad skyldes det?
Tak igen :)