Brev:
Håret lugter
19. oktober 2013
Alder:
13 mdr.
Håret lugter
Hej Helen
Håber virkelig du har et godt råd her.
Vores datter på 13 mdr. elsker at spise, men hun kvader maden udover alt også i håret.
Problemet er at hende hår LUGTER, også selvom jeg har vasket det. Jeg bruger naturligvis ikke parfume, men har du et godt råd, for helt ærlig så er det ikke sådan en pige man har lyst til skal over på skødet af andre.
Hilsen