Brev:
Sut, nyt værelse og bleer
22. august 2013
Alder:
16 mdr.
Sut, nyt værelse og bleer
Hej Helen
Tak for dit sidste svar. Det er sikkert det, og vi har trøstet så godt vi og haft en rolig periode. Han er nu igen lidt ked af at skulle i seng, men vi gør vores bedste for at trøste ham og håber han snart igen vil sove godt.
Nu er det sådan vi gerne vil rykke rundt herhjemme. I forbindelse med at den lille skal ud af soveværelset om et par måneder. Vores lille datter på 10 uger, sover godt og når hun når 4-5 måneders alderen ser jeg gerne at hun kommer ind i et andet værelse.
Men men men
Vi vil gerne rykke vores lille dreng ind på et andet værelse, som er større. Kan han klare det? Og hvordan gør vi det bedst? Han sover i tremmeseng og det skulle han gerne blive ved med. Jeg mener han skal beholde den lidt endnu. Er der også en alder der er bedre end en anden?
Min mand mener at han kan komme over i juniorseng med tremmer, når han har vænnet sig til det nye værelse. Men kan han klare det?
Min lille datter kan jeg ikke få til at bruge sutten. Hvordan kan vi gøre det bedst. Hun får den tilbudt når hun har ammet af og til, men tit får hun ikke fat i den. Hun spytter den ud og det virker som om hun ikke kan få ordentligt fat om dem. Vi har prøvet flere forskellige.?
Min dreng har meget tynd afføring og både sundhedsplejeske og læge siger vi skal se tiden lidt an. Men hvor længe skal vi det? Kan det være noget han ikke kan tåle? Han spiser godt, men tager ikke rigtig på eller vokser. Det er næsten et halvt år siden sidst. Og det er kun et par uger siden han igen er begyndt at spise mere forskelligt. Før det har han i tre måneder nægtet meget andet end brød, frugt og grøntsager.
På forhånd tak for god brevkasse
En lidt bekymret mor