Brev:
Pasning og aftenflaske
2. juli 2013
Alder:
8 mdr.
Pasning og aftenflaske
Hej Helen.
Lukas på 8 måneder skal for første gang passes på lørdag, da Tom og jeg skal i teateret. Det at han skal passes er i sig selv lidt grænseoverskidende for mig ;o)
Lukas ammes stadig morgen, eftermiddag, aften og nat, og har ikke fået flaske siden midt i marts, hvor Tom passede ham, mens jeg var ude. I dag prøvede jeg så her til morgen at tilbyde ham en flaske, men den ville han ikke tage. Jeg tænkte selvfølgelig godt, at han ikke lige ville tage den første gang, jeg tilbød den, da det jo er længe siden, at han har prøvet det sidst, men nu tænkte jeg lige, at jeg ville prøve at skrive til dig for at høre ad, om du havde nogle gode råd til, hvordan vi prøver at få ham til at 'hoppe på flasken', så vores babysittere kan give ham aftenflasken?
Og hvad hvis han slet ikke vil tage den? Hvad gør man så, når han skal passes?
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Kærlig hilsen
Nina