Brev:
Vuggestue - 6 mdr.
21. maj 2013
Alder:
6 mdr.
Vuggestue - 6 mdr.
Kære Helen
Vi står i den dumme situation at vi til at starte med ikke kan få den vuggestueplads hvor vores store dreng går i børnehave.
Der er simpelthen sket en fejl i opskrivningen der gør at det ikke er muligt. Det er faktisk min skyld, jeg fik ikke lige trykkede på den sidste knap i tilmeldingen - jeg er så ulykkelig over det, for nu skal hun flyttes fra et sted til et andet, da vi jo selvfølgelig ønsker at hun skal gå sammen med storebror.
Hvad er bedst for små børn er din anbefaling? Altså vi har mulighed at flytte hende efter 3-4 mdr er nok realistisk - eller skal man så holde hende i den vug og så først skifte over når hun skal starte i Børnehaven?
Jeg vil selvfølgelig finde den løsning hvor hun "lider" mindst skade.
En meget ulykkelig mor lige nu...