Brev:
Blodåre - 2 mdr.
18. maj 2013
Alder:
2 mdr.
Blodåre - 2 mdr.
Hej Helen!
Tak for en god brevkasse og for svar på min tidligere besked:)
Min søn på 2,5 måned har rigtig mange tydelige blodåre på hovedet og i tindingerne, de trækker lidt ned i panden (har ikke meget hår ovenpå hovedet). Han har tilmed en plamage over næsen på ca en 5kr i størrelse, som er meget svær at se normalt, men når han presser eller græder bliver dem blå/lilla.. Hmm! Hvad kan det være? Han er også svagt blå over næseryggen. Er det som det skal være?
Har ikke haft så mange babier i mine arme før min egen.. Så ved ikke om det er normalt med disse blodåre.
Hovedmål er indenfor normalen og det er vægten også:)
Med venlig hilsen
Anja