Brev:
Kolde hænder - 10 mdr.
4. marts 2013
Alder:
10 mdr.
Kolde hænder - 10 mdr.
Hej Helen.
Vores datter på knap 11 mdr. har ekstremt kolde hænder om natten. Hun sover med langærmet uldbody og strømpebukser og 2 dyner. Hun har en dejlig temperatur i nakken. Vi har prøvet at give hende en tynd bomuldsbluse udenpå, men dette hjælper ikke på hendes hænder.
Hvad kan vi gøre, for det kan vel ikke være sundt med iskolde hænder?
Der skal heller ikke meget til at de bliver kolde om dagen.
Hilsen mig