Brev:
Valg af børnehave?
5. februar 2013
Alder:
2 år, 3 mdr.
Valg af børnehave?
Hej Helen
Min søn er 27 måneder og godt i gang med dagplejelivet. Min mand og jeg er begyndt at tænke lidt på valg af børnehave. I den forbindelse har vi talt om, hvorvidt det er vigtigt om vores dreng kommer i en børnehave, hvor han med rimelig sikkerhed er sammen med børn som han vil komme i 0. med, dette ud fra børnehavens placering i forhold til skolen vi hører til. Eller om vi i stedet kun skal tænke på om børnehaven ligger godt i forhold til at skulle bringe og hente vores søn i 3 år og naturligvis om vi synes børnehaven som helhed er et rart og trygt sted for vores søn.
Venlig hilsen
mig