Brev:
Uld og svedig dreng?
6. januar 2013
Alder:
12 mdr.
Uld og svedig dreng?
Hej Helen,
Tak for dine sidste svar i mine breve, de var meget brugbare :)
Jeg har altid svoret til uld i efterår og vinter perioden pga dens gode egenskaber, men har lige et par spørgsmål omkring det.
Han sover i uld og har altid uldundertøj på om dagen.
Victor sveder ret meget - ikke om dagen, men lige når han er lagt i seng og nogle timer frem, sveder han så meget at hans lagen bliver helt vådt. Og det et lige meget om han har uld eller bomuld på, om det er vinter eller sommer, han sveder bare når han sover om natten, er uld så det bedste til ham? Tænker at det er for varmt ? Men ved jo at det holder ham tør og varm, men alligevel?
Og hvad med når han har feber? Ved jo de skal klædes af, men en smule tøj har han altid på, men er uld for varmt at gi på der? Tænker at det jo er med til at regulere, og når man har feber kan man jo både ha det varmt og koldt så på det område er det vel ideelt ved feber? Men igen også lidt for varmt måske ?
På forhånd tak :)
Med venlig hilsen
Freya :)