Uld og svedig dreng?

6. januar 2013

Kategori:
Alder:
12 mdr.

Uld og svedig dreng?

Hej Helen,

Tak for dine sidste svar i mine breve, de var meget brugbare :)

Jeg har altid svoret til uld i efterår og vinter perioden pga dens gode egenskaber, men har lige et par spørgsmål omkring det.

Han sover i uld og har altid uldundertøj på om dagen.

Victor sveder ret meget - ikke om dagen, men lige når han er lagt i seng og nogle timer frem, sveder han så meget at hans lagen bliver helt vådt. Og det et lige meget om han har uld eller bomuld på, om det er vinter eller sommer, han sveder ...

Annonce

... bare når han sover om natten, er uld så det bedste til ham? Tænker at det er for varmt ? Men ved jo at det holder ham tør og varm, men alligevel?

Og hvad med når han har feber? Ved jo de skal klædes af, men en smule tøj har han altid på, men er uld for varmt at gi på der? Tænker at det jo er med til at regulere, og når man har feber kan man jo både ha det varmt og koldt så på det område er det vel ideelt ved feber? Men igen også lidt for varmt måske ?

På forhånd tak :)

Med venlig hilsen
Freya :)

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

12. februar 2024 | Sovevaner | 10 mdr.

Hvor meget skal min datter sove?

Hej Helen Jeg har en datter, som er 10 måneder gammel. Hvor meget skal hun...

Annonce

Viden om børn:

Klapvogn - køb af klapvogn

Når I vil købe en klapvogn, skal I overveje, hvad jeres behov er. Der findes mange forskellige modeller af klapvogne, som hver har deres fordele.

En klapvogn kan være praktisk, når I bevæger jer rundt i byen, eller tager feks. bus eller tog. En klapvogn er ofte let at manøvrerer rundt med, og den fylder ofte mindre end en barnevogn, hvilket kan gøre den praktisk i hverdagen. Samtidig kan mange klapvogne klappes sammen, så de f.eks. kan være med i bilen, hvis I f.eks. skal i ZOO...

Læs mere i Babylex

Opbevaring af modermælk

Hvis du malker ud og vil gemme din mælk til senere, så bør du straks efter udmalkning hælde mælken på en engangsflaske, der lukkes og mærkes med navn, dato og evt. klokkeslæt. Umiddelbart herefter placeres mælken i køleskab eller fryser.

Holdbarhed for ny udmalket mælk:

3 døgn i køleskab ved maks. +5 C
3 måneder ved min. -18 C
Mælk, der ikke er optøet ved hjælp af varme, d.v.s. optøet i køleskab, kan holde sig 1 døgn i køleskab
Mælk, der er...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om gråd og trøst, som er en guldgrube af information til desperate forældre.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak for dine altid venlige svar - de giver os noget at tænke over - og lidt ro til det bekymrede moderhjerte ...

Mor til Magnus 15 måneder