Brev:
Indkøring dagpleje
10. december 2012
Alder:
9 mdr.
Indkøring dagpleje
Hej Helen
Vores datter skal begynde i dagpleje fra begyndelsen af Januar hvor hun er knap 11 måneder. Planen er, at hun skal passes fast hos dagplejen 6t. dagligt fra midten af Februar, hvor hun bliver et år gammel.
Hun skal passes med tre andre børn, som alle er godt to år, når hun begynder.
Har du nogle gode råd til hvad vi bør tænke med ind planlægningen når vi beslutter os for en strategi for indkøring i dagplejen? Hvor hurtigt bør vi gå? Er det bedst med en hurtig eller langsom indkøring (hive plasteret langsomt eller hurtigt af) - eller er den slags umulig at forudsige fordi der er meget stor forskel på børn?
Vi er meget åbne for gode råd, for at skabe de bedste rammer for at vores datter bliver glad for sin dagpleje.
Med venlig hilsen
Ditte