Brev:
Uren hud?
9. november 2012
Alder:
5 mdr.
Uren hud?
Kære Helen
Min søn har siden han var ca. 1 uge gammel haft mange hormonknopper. Det er blevet noget bedre, men nu hvor han er 5 måneder får han stadig "bumser" på kinder og hage, og han har ret mange "hudorme" de samme steder - nogle er imponerende store.
Jeg vasker ham i ansigtet morgen og aften samt efter grød med vand på en vatrondel. Herefter har jeg i et par uger smurt ham med et tyndt lag ansigtscreme fra minirisk på kinderne (den er vist egentlig til voksne, men gør det noget?) - han havde nemlig fået helt røde tørre kinder - det er meget bedre efter at jeg er begyndt at bruge cremen.
Er der mere jeg kan gøre - og er det normalt at han stadig har så "uren hud"?
Med venlig hilsen
Augusts mor