Brev:
Insektspray
25. september 2012
Alder:
2 år, 7 mdr.
Insektspray
Hej Helen
Vores søn på 2½ år skal starte i vuggestuen her i USA d. 1/10.
I vuggestuen herovre skal børn have insektspray/creme på. Vi skal selv medbringe insektmiddel. Men det kommer selvfølgelig helt bag på os, at man skal smøre små poder ind i den slags.
Kender du noget til insektmiddel til børn? Og er der noget du kender til, at vi skal undgå. (I informationsmaterialet fra vuggestuen skriver de, at man kan bruge DEETprodukter til børn over 2 år)
Hilsen
Fra ny mor i forhold til Amerikanske forhold.