Brev:
Vask af uldtøj
22. september 2012
Alder:
2 mdr.
Vask af uldtøj
Kære Helen.
Tak for artikel om uldtøj. Men hvad anbefaler du ifht vask?
Hvis det bare er tis ville jeg godt turde nøjes mest 40 grader som anbefalet, men ved afføring vil jeg mene 60 grader er nødvendigt, men så ryger den en størrelse ned (har prøvet). Så bliver det lidt dyrt i tøj for vi har tit uheld. Både med hende på 2 år og hende på 2 måneder.
Kan man bruge koldvask - også til hende på 2 mdr hvor bakterier er særligt farlige?
På forhånd tak