Brev:
Vil kun have små sutter
20. september 2012
Alder:
16 mdr.
Vil kun have små sutter
Hej Helen.
Jeg har lige et underligt spg. måske.
Olivia vil kun bruge små sutter, altså dem der er fra 0-6 mdr. For ca. 4 mdr. siden prøvede jeg at give hende nr. større, og dem tog hun sådan lidt indimellem, men nu hvor jeg skulle til at smide de gamle ud og have nogen nye, ville hun slet ikke have dem i munden, hun får brækfornemmelser og så snart hun ser den, siger hun bare nej og skubber den væk, så får hun den gamle lille sut og den er hun helt med på.
For min skyld må hun gerne nøjes med at bruge dem, men kan der ske noget ved det, med hendes mundmotorik? Det er jo ikke fordi hun går med en sut i munden hele dagen;-)
Og hun snakker hele tiden, som et lille vandfald, vi forstår godt nok ikke meget af det hun siger, men prøver det gør hun:-)
Hilsen Charlotte