Brev:
Vægtøgning - 3 mdr.
12. juli 2012
Alder:
3 mdr.
Vægtøgning - 3 mdr.
Hej igen:-)
Min lille dreng, har i følge min vægt, ikke rigtigt taget på de sidste ca 3 uger udover 100 g.
Når jeg tegner kurven ind, knækker den en smule. Han vejer 6800 g vejet på børneafdelingen i dag. Er det ok? Fødselsvægten var 3270 g og han er fra den 22/3.
Kærlig hilsen
Moren