Brev:
Rød numse - 2 mdr.
8. juli 2012
Alder:
2 mdr.
Rød numse - 2 mdr.
Hej Helen
Min søn numse har været rød siden han var en uge gammel. Han er 8 uger nu.
Vi har prøvet zinksalve, inotyol, pantothenol, vaske med mild sæbe, kogtvands klude. Vi tørre med hårtørrer efter skiftning og lader ham ligge uden ble. Dertil har vi fået noget creme mod svamp hos lægen. Det virkede heller ikke og vi stoppede efter 8 dage.
Nogle gange er numsen i bedring og sårene næsten helet, men så bliver det værre igen. Jeg synes, det er utrolig synd for ham, men hvad gør vi?
Venlig hilsen
En bekymret mor