Brev:
Bleskift og bad
1. juli 2012
Alder:
15 mdr.
Bleskift og bad
Hej Helen,
Da min datter, der nu er 15 måneder gammel, var nyfødt og vi havde besøg af sundhedsplejesken sagde hun, at vi ikke behøvede at vaske min datter, når hun havde tisset for det var ikke koncentreret urin.
Er du enig og gælder det stadig? Kan du sige noget om hvor længe det gælder?
Vi bader hende ca. hver anden aften og kun i vand. Hvornår bør vi begynde at bruge sæbe til at vaske hendes hår og krop?
På forhånd tak.
Kærlig hilsen