Brev:
Movicol
7. maj 2012
Alder:
1 mdr.
Movicol
Hej Helen.
Min dreng på 6 uger får nutramigen på flaske og trives godt med dette. Han fik da han var 4 uger Movicol for forstoppelse. Vi opdagede det, da han havde meget hård mave og let blod i afhøringer. Han fik det i en uge og så trappede vi ud.
Det er gået meget godt en uges tid. Han har afføring hver morgen, men vi er i tvivl om hvorvidt det igen kræver Movicol. Han arbejder meget hårdt for sagen, og det der er i bleen er ikke meget hårdt, men lettere fast. Hvornår skal man starte Movicol op igen? Vil nødig putte det i ham unødvendigt. Han virker ikke til at have ondt i maven, men prutter en del. Han har ulvetid fra 18-21 ca, men tænker det handler om andre ting.
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen
Bettina og Marius