Brev:
Tatoveringer
24. april 2012
Alder:
5 år, 9 mdr.
Tatoveringer
Hej Helen!
Mine drenge har aldrig prøvet børnetatoveringer. Jeg har altid prøvet at gå uden om dem. En af min store drenges bedste legekammerater er nu begyndt tit at være tatoveret. Jeg ved ikke om jeg er en hønemor, men føler det lidt underligt at jeg render og køber creme, vaskepulver osv, der er svanemærket og mærket af astma og allergiforbundet hvis jeg samtidig tatoverer min dreng. Men samtidig skal han jo heller ikke være anderledes end de andre børn... Det skal nævnes at han ind i mellem har børneeksem på kinderne.
Hvad tænker du?
Med venlig hilsen
hønemor