Brev:
Indkøring i dagpleje - 20 mdr.
29. marts 2012
Alder:
20 mdr.
Indkøring i dagpleje - 20 mdr.
Kære Helen.
Tak for svar ang. dagpleje eller børnehave. Vi har nu fået dagplejeplads.
Jeg vil gerne have Vilfred passet ca. halvdelen af dagen til at starte med - og evt forlænge tiden, når han har vænnet sig til at være i dagpleje.
Men hvordan gør jeg? Jeg vil gerne gøre indkøring nem for ham, jeg vil gerne at vi begge er trygge ved stedet og dagplejer. Jeg har hørt om så mange indkøringsmodeller, men ved slet ikke hvad der vil være godt. Jo at jeg var der med ham nogle dage, for derefter at gå og vende tilbage lige før middagsluren efter frokost.
Han har stadig utrolig svært ved at sove inde, og jeg kører ham stadig mellem 50-300m i klapvognen så falder han i søvn. Jeg kan selvfølgelig ikke forvente at dagplejeren kan køre ham, så hvordan kan jeg lære ham at sove lur indenfor om dagen eller hjælpe ham til at skulle sove i dagplejen i stillestående klapvogn?
På forhånd tak!
Mamama