Brev:
Ondt i maven af d-dråber
23. marts 2012
Alder:
3 mdr.
Ondt i maven af d-dråber
Hej Helen
Min datter på 3,5 måneder får meget luft i maven af d-dråberne, og det gør selvfølgelig ondt på hende. Jeg har prøvet med de forskellige slags, jeg kunne finde (undtagen acd-dråber, som min sp frarådede). Det er helt tydeligt, at luften stammer fra dråberne, da der ingenting er i de perioder, hvor hun ikke får det.
Jeg ved, at det anbefales at give dråberne, til børnene er 2 år, men jeg synes jo ikke, hun skal have ondt i maven i 2 år.
Hvad synes du, jeg skal gøre?
Venlig hilsen
Mette