Brev:
Ængstelig efter sin sut
22. marts 2012
Alder:
2 år, 7 mdr.
Ængstelig efter sin sut
Hej Helen
Mange tak for dit svar, Det er dejligt at læse at ens bekymringer endnu engang bare er del af en naturlig udvikling:-)
Vi kunne naturligvis aldrig finde på at råbe af ham og vil prøve en periode med ekstra omsorg om muligt:-). Vi var egentlig lidt nervøse for at vi havde givet ham for meget opmærksomhed og det var derfor han pludselig ændrede sig, men det lyder til at det bare er en naturlig periode han skal igennem.
I forbindelse med at han ligesom har taget et skridt "tilbage" så er han også blevet meget ængstelig efter sin sut, som han ellers kun bruger om natten. Vi havde tænkt os at tage sutten fra ham snart, men ville det være klogt at gemme det til lidt senere. Synes du evt vi skal lade ham få sutten lidt tid inden han skal i seng, han spørger nemlig meget efter den lige så snart han er kommet hjem. Vi prøver at aflede ham og hygger med ham istedet for at give ham sutten, men måske han har brug for den nu, eller?
Hilsen