Brev:
Vaske hænder med sæbe
19. marts 2012
Alder:
4 år, 2 mdr.
Vaske hænder med sæbe
Hej Helen
Min datter på fire år protesterer ofte for forskellige ting og hun vil f.eks. ikke ret gerne bruge sæbe, når hun vasker hænder.
Jeg har prøvet at forklare hende, hvorfor hun skal vaske hænder og at sæbe er vigtigt, men det virker ikke rigtigt til at trænge ind ...
Har du mon et godt råd?
Hilsen
den måske hygiejnefikserede mor