Brev:
Familiefest og pasning - 6 mdr.
7. februar 2012
Alder:
6 mdr.
Familiefest og pasning - 6 mdr.
Hej Helen.
Jeg har lige endnu et spørgsmål til dig og da det drejer sig om noget helt andet end amning og mad, sender jeg dig et nyt brev.
Det drejer sig om pasning. Vi skal til familiefest og vores datter vil på det tidspunkt være 7 mdr. Jeg ammer og synes derfor det er lidt problematisk hvis hun skal passes, da hun ikke har fået flaske før. Hun er heller ikke blevet passet før.
Til festen er der lejet værelser til børnene hvor de kan sove og jeg synes derfor ikke at det er et problem at have hende med – det vil jeg faktisk helst. Min mand synes dog at hun skal passes, synes at det er synd for hende at komme med og han synes at vi skal have flasken prøvet af. Hvad synes du?
Venlig Hilsen
Mor :o)