Brev:
Alder som nybagte forældre
11. januar 2012
Alder:
0 mdr.
Alder som nybagte forældre
Hej Helen!
Jeg elsker børn, - og især mine egne fantastiske guldklumper:-)
Vi har fire skønne børn og har egentlig ikke planer om flere. Alligevel kan jeg mærke, at jeg ikke helt kan slippe tanken om måske at få en mere engang ...
Fordi mine unger er så skønne kan jeg jo nok ikke være helt objektiv og derfor vil jeg spørge dig, om du vil komme med dine tanker og etiske overvejelser omkring hvor gammel man kan tillade sig at være, når man sætter børn i verden...
Med venlig hilsen
mor til fire