Brev:
Kraftige menstruationer
10. januar 2012
Alder:
13 mdr.
Kraftige menstruationer
Kære Helen
Jeg døjer med kraftige menstruationer efter min anden fødsel. Før varede en menstruation 5 dage, hvor den bare "ebbede ud" de sidste 3 dage. Nu varer den 3 dage, men er meget kraftig og smerterne er lidt hårdere end før. Ellers ser den helt normal ud hver gang og kommer til tiden. Jeg ammer stadig lidt mit barn på 13 mdr.
Jeg bliver meget træt, og har ofte brug for lidt ekstra søvn, når jeg har menstruation nu. Sådan var det ikke før.
Er det normalt at man får kraftigere menstruationer efter en fødsel? Flere folk jeg kender siger det modsatte er normalt. Skyldes det amningen?
Med venlig hilsen
Moosette