Brev:
Sæbe
9. januar 2012
Alder:
13 mdr.
Sæbe
Hej Helen
Hvornår bør man bruge sæbe i babys bad?
Jeg er generelt imod for mange sæber, cremer osv. Så vi har indtil nu kun brugt olie i badevandet. Og selvfølgeligt en mild babysæbe, hvis han er blevet helt umuligt beskidt - men ellers kommer vi, stadig, ikke sæbe i vandet.
Er det forkert? Hvornår bør vi introducere sæbe, og vaske fx. hans hår i sæbe?
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Gitte