Brev:
Misfarvede tænder
6. januar 2012
Alder:
14 mdr.
Misfarvede tænder
Hej Helen
Tak for dit sidste svar :) Jeg har nu et nyt spørgsmål vedr min søns tænder.
Han har efterhånden fået rigtig mange, men jeg synes at hans fortænder har lidt misfarvning.
Nu har jeg så læst det evt kan skyldes de jerndråber han får? Kan det være rigtigt? Og hvorfor anbefaler man egentlig ekstra jerntilskud i Danmark?
Jeg børster hans tænder grundigt to gange dagligt selvom det er en kamp!
Hvor stor betydning har det egentlig hvis han får en flaske med mme efter tandbørstning (til at sove på)?
Kærlig hilsen
S