Brev:
Godnatlæsningsbog
11. december 2011
Alder:
14 mdr.
Godnatlæsningsbog
Kære Helen
Vi vil gerne begynde at læse bøger for vores datter som led i hendes godnatritual.
Kan du anbefale gode bøger hertil?
De bøger, som hun har, er enten rør og føl bøger, bøger med store illustrationer og meget lidt tekst, eller meget teksttunge bøger som er for svære for hende at forstå.
Et par titel kunne være nyttigt, for så kan vi bruge dem til at fornemme det rette niveau.
Hilsen