Brev:
Pleje
7. oktober 2011
Alder:
2 mdr.
Pleje
Hejsa Helen.
Har du erfaring med uld til spædbørn?
Skal det helst være ren uld, eller er det lige så godt med det man kan få, der er bomuld/uld.
Jeg har en forkølet 11 ugers datter og jeg synes jeg har svært ved at tilpasse hendes temperatur. dvs. enten har hun kolde hænder, eller også sveder hun, så hun er våd (når hun sover) og det er jo ikke godt?
Jeg har købt en bomuld/uld bodystocking og et par bomuld/uld strømpebukser og det har hun på, men hun bliver klam på ryggen, når hun så sover. Jeg troede at uldet transporterede væsken væk, så huden hele tiden er tør. Hun har også dyne på.
Hvad gør jeg bedst også når hun bliver rask, så jeg forbygger med uldtøjet. Hvor meget skal hun have på udover det uld? Jeg tænker på at købe en helnatdragt i det uld. Men er det for meget her til nu og vinter... Jeg synes det er svært.
Hun har forresten ikke feber.... endnu!
Venligst
bekymret mor til forkølet datter