Brev:
Baby med svedige fødder?
6. oktober 2011
Alder:
5 mdr.
Baby med svedige fødder?
Kære Helen,
Vores søn, som snart er 5 måneder, får ofte fugtige strømper eller 'fødder' på natdragten. Hans fødder er ikke varme.
Tror du han lider af fodsved i så ung en alder og kan det bare være i en periode? Hverken hans far eller jeg eller hans bror har problemer med fodsved. Kan vi gøre noger for at afhjælpe de fugtige fødder?
Venlig hilsen!