Brev:
Mulig løsning på sutteproblem
3. oktober 2011
Alder:
4 mdr.
Mulig løsning på sutteproblem
Hej Helen.
Dette er ikke et spørgsmål, men en mulig løsning til de mange, der har børn med sutteproblemer.
Som jeg jo skrev til dig for et stykke tid siden ville Olivia jo slet ikke tage en sut. Hun blev helt hysterisk.
Så havde jeg besøg af en kraniosekralterapeut, pga. hendes søvnbesvær.
Og hun spurgte om hun brugte sut, hvilket jeg jo måtte sige nej til. Hun fortalte at rigtig mange børn ikke vil bruge sut, fordi deres ganeben er faldet ned. Og hun mærkede efter i hendes mund og sagde at det var hendes. Jeg tænkte lidt, at hun da var skør, men efter hun havde rettet det ville hun gerne tage sutten. Og nu har hun brugt den i snart 4 uger, så et eller andet sted havde hun jo ret.
Og det er bare så rart, for nu kan hun blive trøstet af den og ikke mit bryst:-))
Det tog hende godt nok lige en uges tid bagefter at vænne sig helt til den, da hun jo forbandt den med noget ubehageligt fra tidligere.
Jeg tænkte du måske gerne vil vide det, så andre også kan få det afprøvet:-)
Med venlig hilsen
Charlotte