Brev:
Kar/blodsprængninger på kinderne
28. september 2011
Alder:
3 mdr.
Kar/blodsprængninger på kinderne
Hej Helen
Tusind tak for dit gode svar vedr. min mail om allergi eller infektion. Det gav lidt ro i maven.
Der er en anden ting jeg undrer mig over, og det er at min dreng har en masse små karsprængninger på kinderne. Det er som om der kommer lidt flere til hver dag.
Han har også nogle små knopper som minder om hormonknopper. Kan han blive ved med at få hormonknopper og ved du om det er normalt med mange karsprængninger, og hvad de kommer af, hvordan man kan undgå dem og forsvinder de igen?
Tusind tak på forhånd.
Med venlig hilsen
Kristina