Brev:
Sæbe til børn
11. september 2011
Alder:
3 år, 2 mdr.
Sæbe til børn
Hej Helen.
Vi har altid brugt babysæbe til Valdemar med svane- og astma og allergimærket og bruger også Neutral sæbe til os selv.
Men hvornår er det okay, at gå fra babysæbe til "voksen"sæbe?? Tænker nemlig om Valdemar snart kan begynde og bruge den vi bruger, eller er det for tidligt??
Ser frem til dit svar :)
Venlig hilsen
Maibrit